PŁATNOŚCI ON-LINE – KARTĄ KREDYTOWĄ – BLIK

Szybkie płatności w trybie on-line, umożliwiające dokonanie płatności w preferowanej formie, czy to za pośrednictwem karty kredytowej Visa i MasterCard, szybkiego e-transferu, przelewu internetowego czy też płatności gotówką lub telefonem komórkowym. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku., w godz. 8.00-16.00) pod numerem: 609 801 612 lub kontakt mailowy: azure@indigogroup.pl.

Szczegółowy wykaz dostępnych form płatności można sprawdzić na stronie; https://www.przelewy24.pl/metody-platnosci

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM NA KONTO

W momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie przesyłka jest pakowana i wysyłana. Jeśli wybiorą Państwo ten rodzaj płatności, należy wpłacić na nasze konto sumę równą wartości zakupionych produktów wraz z kosztami przesyłki. Dane do przelewu:

MBank: 88 1140 2004 0000 3402 8110 2643
INDIGO group Grzegorz Siemiński, Kościelna 44, 98-200 Sieradz,

W tytule przelewu wymagany jest: numer zamówienia internetowego oraz imię i nazwisko kupującego. Ułatwi nam to identyfikację Państwa przelewu i przyspieszy realizację zamówienia. W przypadku przelewu zwykłego czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Wynika to z czasu, który upływa pomiędzy wykonaniem przelewu, a jego zaksięgowaniem na naszym koncie.

POBRANIE - PŁATNOŚĆ KURIEROWI LUB LISTONOSZOWI PRZY ODBIORZE

pobranie

Płatność w chwili odbioru zamówienia ? gotówką kurierowi lub listonoszowi, lub też na poczcie przy odbiorze towaru. Przy wyborze tego sposobu zapłaty, zarówno za koszt przesyłki, jak i również za wartość zamówienia, zapłacą Państwo przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi. Zamówienie zostanie dostarczone pod podany adres i pobrana zostanie należna kwota całkowita. W przypadku, gdy listonosz nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, pozostawi awizo do odbioru przesyłki w najbliższym punkcie Poczty Polskiej. Kurier natomiast, spróbuje kilkukrotnie doręczyć przesyłkę.