JAK DOKONAĆ ZWROTU?
Robiąc zakupy w sklepie internetowym Azure.sklep.pl masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 14-dniowy termin do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia dostarczenia produktu przez firmę kurierską (obcięcia produktu w posiadanie).
Aby dokonać zwrotu i odstąpienia od umowy, należy wypełnić formularz znajdujący się obok.
Po przesłaniu formularza zostanie automatycznie wygenerowany mail z Formularzem Zwrotu. Oryginał formularza otrzymasz na adres e-mail podany w Formularzu Zwrotu z kopią do Azure.sklep.pl.
Wydrukuj ten mail i dołącz do zwracanego produktu. Jeżeli nie możesz wydrukować tego maila, dołącz do reklamowanego produktu kartkę z imieniem i nazwiskiem, abyśmy mogli zidentyfikować Twój zwrot.
Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Możesz zgłoszenie zwrotu napisać odręcznie lub za pomocą innego dostępnego formularza. Ważne, aby takie zgłoszenie zawierało wszystkie wymagane informacje, takie jak:
- imię i nazwisko,
- adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na zgłoszenie zwrotu,
- kontaktowy numer telefonu,
- datę nabycia towaru,
- rodzaj zwracanego towaru,
- numer konta bankowego (jeżeli było płacone przelewem)
Przygotowanie produktu do wysyłki
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania oraz powinien być czysty i suchy, odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie. Prosimy o nieoklejanie bezpośrednio oryginalnego pudełka taśmą klejącą. Pudełko jest traktowane jako część produktu. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada wysyłający.
Przygotowaną przesyłkę należy wysłać na adres:
“Azure” – INDIGO group, ul. Kościelna 44, 98-200 Sieradz
Telefon: 609 801 612
NIE PRZYJMUJEMY PRZESYŁEK ZA POBRANIEM
Koszt zwrotu produktów, ponosi zwracający.
Zwrot należności za zwracany produkt
Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy zwracany produkt. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że została wyrażona zgoda na inny sposób zwrotu.