JAK DOKONAĆ WYMIANY?

Robiąc zakupy w sklepie internetowym Azure.sklep.pl masz prawo wymienić zakupiony produkt na inny w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 14-dniowy termin do wymiany produktu rozpoczyna się od dnia dostarczenia produktu przez firmę kurierską (obcięcia produktu w posiadanie).
Zanim zdecydujesz się na wymianę, skontaktuj się z nami w celu potwierdzenia dostępności i rezerwacji produktu na który będzie robiona wymiana. W przypadku większej ilości wymienianych produktów, należny wypełnić oddzielne formularze dla każdego z wymienianych produktów.
Aby dokonać wymiany produktu, należy wypełnić formularz znajdujący się obok.
Po przesłaniu formularza zostanie automatycznie wygenerowany mail z Formularzem Wymiany. Oryginał formularza otrzymasz na adres e-mail podany w Formularzu wymiany z kopią do Azure.sklep.pl.
Wydrukuj ten mail i dołącz do zwracanego produktu. Jeżeli nie możesz wydrukować tego maila, dołącz do zwracanego produktu kartkę z imieniem i nazwiskiem, abyśmy mogli zidentyfikować Twój zwrot.
Korzystanie z formularza nie jest obowiązkowe. Możesz zgłoszenie wymiany napisać odręcznie lub za pomocą innego dostępnego formularza. Ważne, aby takie zgłoszenie zawierało wszystkie wymagane informacje, takie jak:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji i dostawy,
  • adres poczty elektronicznej (adres e-mail) na który ma zostać wysłana odpowiedź na zgłoszenie wymiany,
  • kontaktowy numer telefonu,
  • datę nabycia towaru,
  • dane zwracanego towaru,
  • dane towaru na który ma nastąpić wymiana,
  • informację czy zakup był z opcją darmowej wymiany,

Przygotowanie produktu do wysyłki
Zwracany produkt powinien być czysty i suchy, odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie. Prosimy o nieoklejanie bezpośrednio oryginalnego pudełka taśmą klejącą. Pudełko jest traktowane jako część produktu. Za uszkodzenia powstałe w transporcie odpowiada wysyłający.
Przygotowaną przesyłkę należy wysłać na adres:
„Azure” – INDIGO group, ul. Kościelna 44, 98-200 Sieradz
Telefon: 609 801 612

Koszt wymiany produktów, ponosi wymieniający.

Jak szybko otrzymasz wymieniany produkt
Wymiany produktu dokonamy niezwłocznie, jak tylko otrzymany zwracany produkt. Wysyłka nowego produktu następuję najczęściej następnego dnia roboczego.
Jeżeli produkt na który chcesz dokonać wymianę, jest chwilowo niedostępny a nie zrobiona była wcześniejsza rezerwacja, poinformujemy Ciebie o orientacyjnym terminie dostawy.

Różnice w cenie
Rozliczenia finansowe związane z różnicami w wartości wymiennych produktów będą rozliczane w formie przelewowej lub pobraniowej. Informacja o wysokości dopłat lub nadpłat będzie przekazywana e-mailowo, wraz z niezbędnymi danymi do dokonania rozliczenia.

    Dane wymieniającego (wszystkie pola wymagane)

    Imię i nazwisko

    Adres

    Kod pocztowy

    Miasto

    Telefon kontaktowy

    Adres email


    Dane zwracanego produktu (wszystkie pola wymagane)

    Rodzaj zwracanego produktu

    Kod zwracanego produktu (nazwa)

    Kolor

    Rozmiar zwracanego produktu

    Ilość

    Wartość zwracanego produktu

    Data zakupu (format: DD.MM.RRRR)

    Numer paragonu lub zamówienia

    Podaj formę zapłaty za przesyłkę zwrotną (według cennika dostaw)

    - przelewem- dołączę do przesyłki- pobranie


    Wymiana produktu na (wszystkie pola wymagane)

    Rodzaj produktu

    Kod produktu (nazwa)

    Kolor

    Rozmiar produktu

    Ilość

    Wartość produktu

    Uwagi

    Musisz wyrazić zgodę aby wysłać formularz. Więcej informacji znajdziesz w Polityce Prywatności