Brakujące produkty w magazynie

Zgłoszenie serwisowe

Kiedy wypełnić formularz:

  1. Zgłoszenie Serwisowe możesz do nas Wysłać na dowolny temat. Może ono dotyczyć wadliwego funkcjonowania strony, problemu z dostawą towaru, pytania na temat płatności, zwrotu gotówki lub towaru.
  2. Po przesłaniu formularza zostanie automatycznie wygenerowany i wysłany druk zgłoszeniowy.
  3. Wszystkie pola w formularzu Serwisowym są wymagane

Jak odpowiadamy na zgłoszenia:

  1. Na zgłoszenia serwisowe odpowiadamy w przeciągu 24h
  2. Odpowiedzi są wysyłane mailowo, chyba, że klient poprosi o inną formę kontaktu.
  3. Sprawy dotyczące dostawy przesyłek mogą wymagać kontaktu z firmą kurierską. W takim przypadku czas udzielenia odpowiedzi może być dłuższy niż 24h
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem:
bok@azure.sklep.pl lub telefonicznie 609 801 612

Wypełnij formularz serwisowy

DALEJ