Brakujące produkty w magazynie

Zgłoszenie reklamacyjne

Zwrot lub wymiana:

  1. Aby dokonać zwrotu lub wymiany należy wypełnić formularz znajdujący się obok. W opisie proszę wpisać dane do zwrotu lub informację na jaki towar ma być wymiana. W przypadku zwrotu, pamiętaj o podaniu nr konta bankowego na jaki ma być dokonana wpłata w wysokośći równowartości zwracanego towaru.
  2. Po przesłaniu formularza zostanie automatycznie wygenerowany druk zgłoszeniowy.
  3. Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres: INDIGO group, ul. Poranna 27/12, 53-023 Wrocław

Reklamacja:

  1. Aby dokonać reklamacji należy wypełnić formularz znajdujący się obok.
  2. Po przesłaniu formularza zostanie automatycznie wygenerowany druk reklamacyjny.
  3. Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres: INDIGO group, ul. Poranna 27/12, 53-023 Wrocław
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.

Więcej informacji w Regulaminie zakupu

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod adresem:
bok@azure.sklep.pl

ARKUSZ
REKLAMACJI-ZWROTU-WYMIANY

DALEJ