Brakujące produkty w magazynie
Azure >  Koszyk

Mój koszyk

Krok 1: Zawartość koszyka
|
Krok 2: Twoje dane
|
Krok 3: Finalizacja

Złożenie zamówienia jest podzielone na 3 proste kroki:

Krok 1 – Koszyk

Jesteśmy tu przenoszeni po naciśnięciu przycisku Mój koszyk.
Wybieramy tu rodzaj przesyłki oraz dogodny dla nas sposób płatności oraz sprawdzamy koszt całkowity zamówienia w podsumowaniu. (Jeśli posiadasz kupon rabatowy można wprowadzić jego numer pod listą towarów – zniżka zostanie uwzględniona po naciśnięciu przycisku). Jeśli wszystko się zgadza, klikamy na przycisk DALEJ. Zostajemy przeniesieni do karty Dane do transakcji.

Krok 2 – Dane do transakcji

W karcie tej podajemy dane do wysyłki, lub jeśli jesteśmy już zarejestrowani - logujemy się a wszystkie dane zostaną automatycznie uzupełnione.
Potwierdzamy akceptację regulaminu sklepu azure.sklep.pl (z którym można się zapoznać klikając na link regulamin lub z poziomu strony głównej)
Zaznaczamy interesujące nas opcje (jeśli jest to pierwsze zamówienie, warto zaznaczyć opcję Zarejestruj moje konto w sklepie – przy kolejnym zamówieniu wszystkie dane zostaną uzupełnione automatycznie) i klikamy przycisk POTWIERDŹ. Zostajemy przeniesieni do karty Finalizacja.

Krok 3 – Finalizacja

Znajdziemy tu podsumowanie naszego zamówienia (jeśli dane są niewłaściwe, bądź niekompletne, można je jeszcze zmienić).
Aby przekazać nam jakąś uwagę, to na tym etapie można skorzystać z funkcji Dodaj komentarz.
Jeśli wszystko się zgadza należy kliknąc na przycisk Złóż zamówienie. Otrzymujemy komunikat, iż transakcja została zakończona sukcesem. Dodatkowo informacja dotycząca zamówienia zostanie wysłana na Twój adres e-mail.
W przypadku szybkich płatności DotPay, lub kartą kredytową zostaniesz przeniesiony do strony DotPay, gdzie w szybki i bezpieczny sposób dokonasz płatności i zakończysz zamówienie.

Zwrot

Macie Państwo prawo zwrotu towaru zakupionego w naszym sklepie, bez podania przyczyny, w ciągu 10 dni od daty jego dostarczenia.

Wymiana

Posiadacie Państwo również prawo wymiany towaru zakupionego w naszym sklepie, w ciągu 10 dni od daty jego dostarczenia.

W obu przypadkach prosimy o wcześniejszy kontakt oraz odesłanie towaru na poniższy adres:

Azure
ul. Poranna 27/12/17
53-023 Wwrocław

Bezpieczeństwo Państwa danych osobowych.

Możecie Państwo mieć pewność, iż Azure, bezpiecznie zarządza Państwa danymi osobowymi oraz zachowuje najwyższą jakość bezpieczeństwa transakcji, których dokonujecie Państwo w naszym sklepie. Informacje dotyczące Państwa danych osobowych będą wykorzystywane jedynie w celach wdrożenia procesu kupna – sprzedaży oraz w celu bezzwłocznej realizacji Państwa zamówienia. Ponadto udostępnienie nam Państwa danych osobowych, przyczyni się do przepływu informacji o bieżącym statusie Państwa zamówienia jak również o ofercie naszego sklepu. Zgodnie z obowiązującym prawem polskim, dbamy o bezpieczeństwo poufności Państwa danych osobowych.

Czas Państwa oczekiwania i koszt dostawy

Realizacja Państwa zamówień odbywa się zgodnie z kolejnością ich złożenia, w przeciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie (przez pięć dni roboczych).
Nie ma możliwości anulowania zamówienia, które zostało już do Państwa wysłane.
W innych przypadkach, uprzejmie prosimy o kontakt telefoniczny, lub mailowy

Czas Państwa oczekiwania na dostawę

Wysyłkę zamówionego przez Państwa towaru, realizujemy za pośrednictwem kuriera DHL lub za pośrednictwem Poczty Polskiej. Czas dostarczenia przesyłki kurierskiej to zazwyczaj następny dzień, po dniu w którym przesyłka została nadana.

W przypadku przesyłek realizowanych przez Pocztę Polską, czas oczekiwania na jej dostarczenie to przeciętnie 1-2 dni roboczych.

Zatem czas Państwa oczekiwania na dostawę jest równy sumie czasu realizacji zamówienia i czasu dostawy.

Kupon

Podany kod nie może być zrealizowany na zakup wybranych przez Ciebie produktów. Możesz skorzystać z niego w przyszłości lub zmienić zawartość koszyka.

Zamówienie Schowek
Twój koszyk jest pusty.