Brakujące produkty w magazynie
Azure

Płatności

Sklep internetowy Azure umożliwia trzy sposoby płatności:



PŁATNOŚĆ PRZELEWEM NA KONTO

W momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie przesyłka jest pakowana i wysyłana. Jeśli wybiorą Państwo ten rodzaj płatności, należy wpłacić na nasze konto sumę równą wartości zakupionych produktów wraz z kosztami przesyłki. Dane do przelewu: 

IDEA bank – IBAN: PL 46 1950 0001 2006 0751 6045 0002
BIC / SWIFT: IEEAPLPAXXX
IDEA bank – 46 1950 0001 2006 0751 6045 0002
INDIGO Grzegorz Siemiński, Kościelna 44, 98-200 Sieradz,

W tytule przelewu wymagany jest: numer zamówienia internetowego oraz imię i nazwisko kupującego. Ułatwi nam to identyfikację Państwa przelewu i przyspieszy realizację zamówienia. W przypadku przelewu zwykłego czas realizacji zamówienia może się wydłużyć. Wynika to z czasu, który upływa pomiędzy wykonaniem przelewu, a jego zaksięgowaniem na naszym koncie.
Przelewy zagraniczne:
IDEA bank – IBAN: PL 46 1950 0001 2006 0751 6045 0002
BIC / SWIFT: IEEAPLPAXXX


 

POBRANIE – PŁATNOŚĆ KURIEROWI LUB LISTONOSZOWI PRZY ODBIORZE
Płatność w chwili odbioru zamówienia – gotówką kurierowi lub listonoszowi, lub też na poczcie przy odbiorze towaru. Przy wyborze tego sposobu zapłaty, zarówno za koszt przesyłki, jak i również za wartość zamówienia, zapłacą Państwo przy odbiorze listonoszowi lub kurierowi. Zamówienie zostanie dostarczone pod podany adres i pobrana zostanie należna kwota całkowita. W przypadku, gdy listonosz nie zastanie nikogo pod wskazanym adresem, pozostawi awizo do odbioru przesyłki w najbliższym punkcie Poczty Polskiej. Kurier natomiast, spróbuje kilkukrotnie doręczyć przesyłkę.


       
ROZLICZENIA TRANSAKCJI KARTĄ KREDYTOWĄ I E-PRZELEWEM ZA POŚREDNICTWEM DOTPAY.PL   
Szybkie płatności w trybie on-line, umożliwiające dokonanie płatności w preferowanej formie – czy to za pośrednictwem karty kredytowej Visa i MasterCard, szybkiego e-transferu, przelewu internetowego czy też płatności gotówką lub telefonem komórkowym. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny (od poniedziałku do piątku., w godz. 8.00-16.00) pod numerem: 609 801 612 lub kontakt mailowy: azure@indigogroup.pl. W celu uzyskania informacji o opłaceniu zamówienia zagranicznego, prosimy o indywidualny kontakt drogą mailową na adres: bok@indigogroup.pl

ID SPRZEDAWCY: 63910
W opisie należy podać nr zamówienia.

Szczegółowy wykaz dostepnych form płatności można sprawdzić na stronie; http://www.dotpay.pl/platnosci_internetowe