Brakujące produkty w magazynie
Azure

Karty podarunkowe

 

 

 

ZASADY KORZYSTANIA Z KARTY PODARUNKOWEJ

 

Kartę podarunkową AZURE można zakupić wyłącznie w Sklepie internetowym. Karta podarunkowa AZURE jest kartą akceptowaną we wszystkich sklepach należących do grupy INDIGOgroup z wyłączeniem sklepów Allegro. Karta może być zrealizowania w dogodnym terminie, nie dłuższym niż termin ważności karty. Termin ważności karty to 12 miesięcy od daty jej aktywacji,  czyli zakupu karty i zasilenia jej wybraną przez Ciebie kwotą.

Karta podarunkowa AZURE może być używana wielokrotnie, przez okres 12 miesięcy, do chwili wykorzystania wszystkich środków dostępnych na karcie.

Karta podarunkowa AZURE jest bonem towarowym na okaziciela. Kartę możesz wręczyć osobie, która staje się jej pełnoprawnym posiadaczem. Ryzyko utraty karty podarunkowej AZURE przechodzi na posiadacza karty z chwilą wydania i aktywacji karty. Firma INDIGOgroup nie odpowiada za utratę, zagubienie oraz zniszczenie karty.


ZWROT KARTY

Nie ma możliwości zwrotu karty podarunkowej AZURE.


ZWROT PRODUKTU ZAKUPIONEGO ZE ŚRODKÓW Z KARTY

Masz prawo zwrotu rzeczy zakupionej ze środków z karty podarunkowej w terminie 14 dni od daty zakupu.

W sytuacji, gdy zwracany towar był zakupiony ze środków z karty podarunkowej, zwrot kwoty nastąpi na kartę podarunkową w adekwatnej wysokości do wydanych środków.

W sytuacji, gdy nie posiadasz karty podarunkowej z której dokonałeś zakupu, zwrot kwoty za zwracany produkt zostanie przekazany na nową kartę podarunkową.


UTRATA/BLOKOWANIE KARTY PODARUNKOWEJ

Jeżeli z jakiegoś powodu utracisz swoją kartę podarunkową, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: bok@azure.sklep.pl lub biuro@indigogroup.pl lub telefonicznie pod numerami telefonów Biura Obsługi Klienta: +48 609-801-612, +48 605-245-538

Blokowanie karty ma na celu uniknięcie nadużyć oraz zabezpieczenie środków jakie pozostały na Twojej karcie.


ODZYSKANIE KARTY PODARUNKOWEJ

Odblokowanie karty podarunkowej możliwe jest Biurze Obsługi Klienta. W tym celu niezbędne będzie posiadane unikalnego numeru karty podarunkowej. Środki z odblokowanej karty zostaną Ci przekazane w postaci nowej karty podarunkowej AZURE. 

 

 


DO POBRANIA:

Regulamin Kart Podarunkowych z 25.12.2014
Poprzedni Regulamin Kart Podarunkowych z 01.10.2013
Formularz odstąpienia od umowy
Regulamin Sklepu Internetowego Azure